Ota yhteyttä

Soita meille jo tänään

Matkapuhelin: 031-716 03 16

Asiakaspalvelun aukioloajat

Maanantai - Perjantai 10.00-14.00

Oletko valmis säteilevään hymyyn? Otamme sinuun yhteyttä!

sinuun yhteyttä! Ota yhteyttä

UKK

Oma tilaus

Miten tilaukseni toimii?

Meillä on muutamia erilaisia tarjouksia tuotteistamme. Se, miltä tilauksesi näyttää, riippuu siitä, minkä eri tarjouksista olet valinnut. Tiedot tarjouksestasi löytyvät tilausvahvistuksestasi tai aloituslaskustasi. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Tilauksen peruuttaminen

Sinun ei tarvitse peruuttaa tilaustasi, koska se päättyy automaattisesti 12 kuukauden kuluttua, mutta jos olet aloittanut tilauksen, joka sisälsi ostositoumuksen, sinun on ensin täytettävä sitoumus. Tämän jälkeen tilaus peruutetaan. Ensimmäisen lähetyksen jälkeen lähetyksiä ei enää lähetetä.

Kuinka usein harjaspäät tulevat?

Täyttöpakkaukset toimitetaan suoraan kotiisi kerralla, noin 1-2 viikkoa peruuttamisoikeutesi päättymisen jälkeen.

  Suosittelemme harjaspään vaihtamista kahden kuukauden välein parhaan harjaustuloksen saavuttamiseksi. Tämä johtuu siitä, että harjakset kuluvat hampaiden kiillettä vasten ja antavat ajan myötä huonomman vaikutuksen. Huomaat, että olet onnistunut, jos hampaasi ovat puhtaat ja plakkittomat, sinulla ei ole pahanhajuista hengitystä ja että ikenesi ovat kauniin vaaleanpunaiset eivätkä vuoda verta hampaita harjattaessa

Sopimus ja peruuttamisoikeus

Mitä peruuttamisoikeus tarkoittaa?

Sopimus ja peruuttamisoikeus Mitä peruuttamisoikeus tarkoittaa? Sovellamme lakia etäsopimuksista ja liiketoiminnan ulkopuolisista sopimuksista (2005:59). Tämä tarkoittaa, että sinulla kuluttajana on aina 14 päivän peruuttamisoikeus siitä päivästä lukien, kun vastaanotat ensimmäisen lähetyksen. Palautettaessa sinettiä/sinettiä ei saa rikkoa.  

Jos tuote palautetaan käytettynä tai rikkinäisellä sinetillä/sinetillä, se palautetaan sinulle. On myös tärkeää, että asiakas- tai henkilötunnuksesi on ilmoitettu ilmoituksessa, jotta voimme tunnistaa, kenelle se kuuluu. Olet vastuussa palautuksen toimituskuluista, mutta sinun ei tarvitse maksaa aloituspaketin mukana saamaasi laskua, jos palautusehdot hyväksytään.  

Huomaa, että peruuttamisoikeus koskee vain aloituspakettiasi, ei tilauksessa olevia meneillään olevia lähetyksiä.  

Palautusosoitteemme on: Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on palautusosoite. Aukioloajat ma-pe klo 10-14   Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä 0317160316 asiakaspalveluun, jotta vältytään uusien tuotteiden tai laskujen lähettämiseltä.

Miten sopimussitoumuksemme toimii?

Miten sopimussitoumuksemme toimii? Puhelinmyynnissä käytämme kolmea sopimusvahvistusmuotoa: hyväksymistä postitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Puhelun aikana tehdään äänitallenne siitä, mistä myyjä ja sinä asiakkaana olet sopinut. Tämä äänitallenne tarjoaa turvaa sekä sinulle asiakkaana että myyjälle. Tallenteessa kerrotaan selkeästi ostoehdot, ja sinulle ilmoitetaan ennen tallennuksen alkamista.

  Puhelun jälkeen lähetämme vahvistuksen tarjouksesta sähköpostitse ja tekstiviestillä. Etäsopimuslain ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtyjen sopimusten mukaan puhelimitse tehty tarjous on vahvistettava kuluttajalle kirjallisesti. Jos haluat asiakkaana pysyä ostoksesi takana, sinun on hyväksyttävä tarjous kirjallisesti. Voit tehdä tämän vastaamalla myöntävästi postitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä.  

Myöntävällä vastauksellasi tarjouksen vahvistukseen on tehty sopimus, joka vastaa oikeudellisesti kirjallista sopimusta. Jos et hyväksy tarjousta kirjallisesti, emme voi lähettää tuotteitamme sinulle, eikä sinun tarvitse maksaa tarjouksen mukaan.

  Katso täydelliset säännöt ja ehdot – klikkaa tästä

Myynti

Tarjouksemme

Me Nordic Digital Marketing AB:ssä (Dental Clean) myymme tuotteitamme puhelimitse, internetissä, kaupungissa sekä aukioilla ja ostoskeskuksissa. Tarjoamme tuotteitamme eri muodoissa, jotka sopivat sinulle kuluttajana parhaiten. Jos päätät liittyä tilaajaksi ja sitoudut ostamaan tietyn määrän harjaspäitä, saat sähköhammasharjan halvemmalla tai jopa ilman lisäkustannuksia.

Miksi olemme soittaneet sinulle?

Miksi olemme soittaneet sinulle? Jos ihmettelet, miksi soitamme sinulle, se johtuu siitä, että olet aiemmin osallistunut markkinatutkimukseen, kampanjaan tai tehnyt ostoksen. Lähes kaikissa markkinatutkimuksissa, kampanjoissa tai ostoksissa todetaan, että tietojasi voidaan käyttää kolmansien osapuolten tarkoituksiin, kuten markkinointiin.  

Jotta olisimme voineet käyttää matkapuhelinnumeroasi, olet aktiivisesti osallistunut näihin tietoihin, kun olet hyväksynyt sopimuksen ehdot.  

Nordic Digital Marketingissa (Dental Clean) noudatamme luonnollisesti alan sääntöjä, jotka muun muassa SWEDMA ja Kontakta ovat kehittäneet työskennelläkseen vakavasti otettavalle toimialalle.  

Jos haluat, että Dental Clean ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.  

Otamme vastuun kaikista henkilötiedoista – kuten nimestä, osoitteesta, sähköpostiosoitteesta, puhelinnumerosta, syntymäajasta jne. – jotka annat meille tai joihin osallistumme ostoksen yhteydessä. Noudatamme yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) sääntöjä. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä yleisistä ehdoistamme.

Laskuun liittyvät kysymykset

Laskuun liittyvät kysymykset

Jos sinulla on kysyttävää, joka liittyy nimenomaan maksuusi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Sama pätee, jos se koskee tilausta tai tuotetta. Tavoitat meidät puhelimitse tai sähköpostitse.   Kaikki lähetyksesi maksetaan laskulla, jonka maksuaika on 20-30 päivää tulostuspäivästä.

Olen saanut muistutuksen

Muistutuslasku lähetetään vain, jos laskusi erääntyy maksamatta. Maksun rekisteröinti kestää yleensä 1-3 arkipäivää.  

Jos olet maksanut samana päivänä kuin eräpäivä ja saanut muistutuksen, voit jättää tämän huomi

Tuote ja takuu

Elinikäinen takuu

Tarjoamme Dental Clean IPX7 -sähköhammasharjalle elinikäisen takuun mainoskampanjoiden aikana.   Jos hammasharjasi lakkaa toimimasta – jostain syystä – ota yhteyttä asiakaspalveluun ja palauta hammasharjasi asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle uuden laitteen ilman lisäkustannuksia ja kierrätämme vanhan.

Mitä vakuuksia saan, jos en osta hammasharjaa kampanjan yhteydessä?

Annamme kahden vuoden takuun kaikille sähköhammasharjoillemme, joita ei ole ostettu kampanjalla.

Tietoja meistä

Informaatio

Yhteystiedot

Täältä löydät yhteystietomme

Image

Asiakaspalvelun aukioloajat

Maanantai - perjantai 10-14

Image

Puhelin:

0317160316

Copyright © 2025

Nordic Digital Marketing AB | Org.nr : 559512-3562